کد خبر: ۹۷۷۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶
تعداد بازدید: ۵۰
مسی بازهم یک خوشحالی خاص رو کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ در دیداری از هفته سی و یکم رقابت‌های MLS فصل 2024، جدال دو تیم اینتر میامی و شارلوت با تساوی 1-1 خاتمه یافت. لیونل مسی تک‌گل اینتر میامی را در این مسابقه به ثمر رساند. 

پس از این گل، لیونل مسی به شکل آیرون من جشن گرفت و خوشحالی خود را ابراز کرد. آیرون من (مرد آهنی) با نام واقعی تونی استارک یک شخصیت خیالی ابرقهرمان در کتاب‌های کمیک آمریکایی منتشرشده توسط مارول کامیکس است که تاکنون در چندین فیلم، بازی‌های ویدیویی، مجموعه تلویزیونی و انیمیشن حضور یافته‌است.

عکس| لیونل مسی “آیرون‌من” شد

لیونل مسی از زمان حضور در آمریکا، بارها علاقه خود را به شخصیت‌های دنیای فیلم و سریال و حتی بسکتبال NBA نشان داده و به سبک آن‌ها خوشحالی کرده‌است. تقلید مسی از شخصیت‌های انتقام جویان و هم‌چنین خوشحالی او به سبک استفن کری، پیش‌تر مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته‌بودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: